Rabu, 20 Julai 2011

KESAN DAN AKIBAT PENUTUPAN SUNGAI!!



Amat sedih!!!!!! Itulah yang saya dapat katakan apabila melihat keadaan sungai yang ditutup semenjak tahun 2009 kalau tak silap saya..Dimanakah akal fikiran tuan-tuan(YANG BERKENAAN) letakkan? Di lutut? Atau tuan-tuan tidak mempunyai akal fikiran? Sia-sia sekolah tinggi-tinggi dan mempunyai pelajaran kalau otak tak berfikir.Tidakkah tuan-tuan fikir dari awal apakah yang akan berlaku sekiranya sungai tak ada lagi? Bila saya melihat sendiri keadaan sungai,saya rasa amat bersimpati kepada penduduk kampung.Keadaan sungai pun sudah teruk,nak mencari sumber rezeki pun dah tak ada.Sungai menjadi kotor dipenuhi dengan sampah-sarap.Airnya pun dah tak bergerak..Saya berharap ada pihak yang ambil tindakan pasal MASALAH PENDUDUK ni.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut